שוברים שיא גינס: סעודת שבת הגדולה בעולם

    חיים הופמן 1 Comment on שוברים שיא גינס: סעודת שבת הגדולה בעולם
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חב"ד בקמפוס- תל-אביב, יחד עם ארגון "שבת בעיר הלבנה" (White City Shabbat) מתכוונים לעשות היסטוריה בינלאומית יחד עם מאות צעירים וצעירות בתל-אביב: קביעת שיא חדש לספר השיאים של גינס – סעודת השבת הגדולה בעולם.

    על פי ההזמנה "האירוע המיוחד והיוקרתי ייפתח לפני כניסת השבת במופע 'קבלת שבת' מוזיקלית עם אמנים אורחים, שבסיומו ידליקו הבנות את נרות-השבת. נקבל כולנו את השבת בשירה ובתפילה, נערוך קידוש על היין, ונשב יחד סביב שולחנות ערוכים לסעודת שבת עשירה וחווייתית עם כל מטעמי השבת, שהוכנה בניצוחם של שפים מן השורה הראשונה.

    הערב כולו יעמוד בסימן אחדות של כולנו, באווירה המיוחדת והשמחה של סעודות השבת המפורסמות של חב"ד בעולם, ובסגנון הביתי המוכר והאהוב עלינו. נשתה יחד "לחיים" על יינות משובחים בחסות יקבי 'רמת הגולן', נכיר אנשים חדשים, נשיר ונחווה את ההנאה האמיתית שיש רק בשבת. ויחד עם כל זה – נעשה היסטוריה".

    האירוע ייפתח בהופעה חיה של אמנים אורחים: "השירים של יום שישי", שעם סיומו לקראת שקיעת החמה, נערוך הדלקת נרות שבת, קבלת שבת בלחנים האהובים, קידוש וסעודה, בניצוחם של שלוחי חב"ד מתל-אביב, מארה"ב, ואפילו מתאילנד.

    לדברי המארגנים למעלה מ- 700 איש כבר נרשמו, והם שואפים לקבוע שיא של 2000 איש.

    סעודת השבת תתקיים ביום שישי, 13 ביוני 2014, ט"ו סיון תשע"ד. בשעה 18:00 בדיוק. פתיחת השערים בשעה 17:45. באולם ה'האנגר 11' במתחם נמל תל-אביב. ליד רחוב 'יורדי הסירה'.

    המחיר הוא סמלי: 22 ש"ח ליחיד. הוזלה נוספת לקבוצה של 10 חברים ומעלה.



    1 תגובות

    מיין תגובות